כתיבת תוכן לאתרים

כתיבת תוכן לאתרים – עולם השיווק והפרסום באינטרנט הוא עולם רווי תחומים ותתי תחומים. הדבר המרכזי המשותף לכל אפשרויות השיווק והפרסום הוא התוכן כמובן. אתם צריכים תוכן באתר העסק שלכם, בפוסטים שאתם מפרסמים ברשתות החברתיות, ברשימת התפוצה שלכם במייל/SMS ובכל דבר אחר שקשור לפרסום העסק שלכם.

כתיבת תוכן לאתרים פשוטה יותר ממה שאנשים חושבים בדרך כלל, אולם לא כל בעל עסק יכול לכתוב את התכנים בעצמו עקב חוסר ידע מקצועי מספק בשפה, חוסר סבלנות לכתוב או חוסר בזמן. במקרים כאלה ואחרים בעל העסק מעדיף לשלם לחברה חיצונית שתכין עבורו את התכנים ולרוב זה גם הפתרון הטוב ביותר עבורו ועבור העסק שלו.

כתיבת תוכן לאתרים – במה עוזרים לנו המאמרים באתר שלנו?

כתיבת תוכן לאתרים שלנו הנם בעלי כמה וכמה משמעויות, כמו אצלנו ב – Web Key. הראשונה שבהן היא השארת האתר מעודכן לטובת קידום האתר במנועי החיפוש. חלק מרכזי בקידום אתרים הוא כתיבת תוכן, כך שלמעשה מאמרים מהווים חלק מרכזי בקידום האתר שלנו, בפרסום שלו ברשת בכלל, בהבאת תנועה אורגנית לאתר שלנו ובהמשך גם בהמרת התנועה ללקוחות. מלבד הנושא של קידום האתר בגוגל וחשיבות השמירה על אתר מעודכן לעתים קרובות, התוכן באתר שלנו מקרב את הגולשים אלינו ומספק לכם ערך.

הערך הזה מגיע בצורה של מענה לצורך – כלומר שהם חיפשו מידע מקצועי מסוים בתחום שלכם ואתם סיפקתם להם אותו ובכך הם מעריכים אתכם יותר ומכירים אתכם כעת. ככל הנראה ימליצו עליכם, ישתמשו בשירותים/מוצרים שלכם כאשר הם יצטרכו וכמובן ימשיכו לבקר באתר שלכם לקרוא תכנים נוספים כאשר יצטרכו. לבסוף לתכנים יש גם חשיבות בהנעה לפעולה של הגולשים.

כיצד צריך להיראות מאמר תוכן באתר שלכם?

מאמר תוכן איכות באתר שלכם בנוי מכותרת ראשית מעניינת שגם מסבירה בבירור מה הולך להיות בתוך המאמר ועל מה המאמר הולך לדבר. לאחר מכן המאמר יורכב מכמה פסקאות עם כותרות משנה בין לבין.

כותרות המשנה הללו משמשות את הגולשים לרפרף עם העיניים ולמצוא את חלקת התוכן שהם מעוניינים לקרוא וזה משפר את שביעות רצון הקוראים. זאת ועוד ששילוב של ביטוי המפתח המרכזי של המאמר באחת מכותרות המשנה גם הוא חשוב לקידום האורגני של האתר.

מוטב לשלב גם תמונה אחת או יותר במהלך המאמר על מנת ליצור תחושות ורגשות חזקים יותר אצל הגולשים.

סגירת תפריט