מחלקת TOOL – רקע IVBS – פתרון IVBS

חברת IVBS מציגה את מחלקת TOOL שלה.
תפקידה של מחלקת ה TOOL הוא פשוט, אנו נהפוך את האתר שלך לכלי עבודה.

רקע IVBS

חברת WEB KEY – כל אתר שנבנה, יש לו מטרה, בד”כ המטרה היא לגרום ללקוחות שלנו הקיימים וחדשים להתעניין ובהמשך לרכוש את שירותי / מוצרי הארגון.
לא פשוטה המשימה בכלל.
מסקר פנימי שערכנו אל מול 70 עסקים מתחומים שונים מצאנו כי:
64% מבעלי האתרים לא מקבלים עבודה מהאתר שלהם.
37% מוסרים כי האתר היה בזבוז של כסף.
23% מרוצים מתפקוד האתר.

פתרון IVBS

חברת IVBS הקימה מחלקה בשם TOOL , בראשות מר יוסי כהן מומחה לשיווק באינטרנט.
מחלקת TOOL תשרת אך ורק את לקוחות IVBS ותאפשר לקדם את הפוטנציאל עבור בעלי האתרים ברשת ומחוצה לה על ידי הקמת מערכת שיווקית מותאמת עבור הלקוח.

תהליך IVBS

  1. פגישה עם הלקוח
  2. הגדרת יעדים ברורים בהתאמה ליכולות הלקוח.
  3. הקמת קמפיין
  4. התאמת מדיה
  5. ניהול הקמפיין.

מקרה דוגמא

לקוח שלנו בתחום התוכנה, חברת SYM , החזיק צוות של 5 אנשי מכירה.
לאחר מסע שכנועים ארוך מצדנו הסכים הלקוח, מר ישי נאור, להתחיל בפעילות שיווקית קטנת היקפים למטרת ניסוי.
ההצלחה הייתה גדולה.
כיום כשנה לאחר תחילת העבודה ביחד, חברת SYM מחזיקה איש מכירות אחד, שאר העבודה מגיעה דרך  השיווק באינטרנט אותו אנו מנהלים עבורם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט