ייעוץ לגבי שיווק באינטרנט במדינה הקטנה והיפה שלנו ישראל

ייעוץ לגבי שיווק באינטרנט במדינה הקטנה והיפה שלנו ישראל

ייעוץ לגבי שיווק באינטרנט במדינה הקטנה והיפה שלנו ישראלכיום כבר לא מספיק להקים אתר ברשת צריך לדעת גם לקדם אותו כדי שיכירו אותו ויכנסו אליו.
חברת מפתח לרשת מספקת ללקוחותיה ייעוץ מקיף לגבי שיווק באינטרנט. אנו מייעצים ללקוחות לגבי הקמת אתרים, שדרוג אתרים קיימים, פיתוח תוכניות שיווקיות באינטרנט ועוד. לחברת מפתח לרשת יש ניסיון רב בתחום השיווק באינטרנט והיא פועלת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות למתן שירות אמין וברמה גבוהה, עם מיטב אנשי המקצוע.

חברת מפתח לרשת מספקת ייעוץ שיווקי באינטרנט הכולל:

  1. תוכנית שיווקית – באינטרנט אינה שונה מתכנית שיווקית של עסק מחוץ לאינטרנט. כדי להקים אתר שיניב רווחים מרכישות של גולשים, צריך לתכנן תוכנית פעולה מסודרת ומפורטת .
    הקמת אתר אינטרנט או שדרוג אתר קיים – אתרים שהוקמו בצורה חובבנית לא מצליחים להגיע לדירוג ריאלי. במפתח לרשת נשנה אותם ללא הכר ונהפוך אותם לקלים לניווט, מעוצבים ומלאים בתכנים איכותיים. לבעלי עסקים ללא אתר נקים אתרים מתקדמים ואטרקטיביים.
  2. קידום אתרים –הדבר החשוב ביותר הוא קידום האתר כדי שקהל היעד יוכל להגיע אליו בקלות.  אנו נייעץ לכם כיצד לבצע אופטימיזציה באתר בכדי להשיג דירוג גבוה במנועי החיפוש, כיצד לכתוב תוכן איכותי בצורה נכונה ואפקטיבית, איך לשפר את קוד האתר, לפתח קישורים נכנסים ויוצאים, שימוש במילות מפתח מתאימות, הפצת האתר ברשתות חברתיות, בלוגים, פורומים ועוד.
  3. פרסום – תכנון נכון של פרסום העסק שלך באינטרנט על ידי מחקר שוק ומיקוד קהל היעד. מודל הפרסום הרצוי צריך להתאים לתקציב , המוצר או השירות שהעסק מוכר וקהל היעד. ניהול הקמפיין כולל: תקציב , הפקת מדיה, נוכחות בדיוור ועוד.
  4. מיתוג באינטרנט – ניהול התדמית של העסק, מיתוג העסק כמומחה בתחומו, הסרת אזכורים שליליים והצפה באזכורים חיוביים על ידי תוכנית לניהול המוניטין של העסק ועוד.
  5. תנועת גולשים – אנו נייעץ לכם לגבי הדרכים השונות להשגת כניסות של גולשים. הגולשים מגיעים ממנועי החיפוש, ממודעות פרסום, מתוכניות שותפים, שיווק בדואר אלקטרוני ועוד.
  6. הנעת הגולשים לפעולה – אנו נייעץ לכם כיצד להניע גולשים לבצע פעולות באתר באמצעים ויזואליים, הענקת הטבות, מבצעים אטרקטיביים ועוד.
  7. שיפור יחס ההמרה – שכנוע הגולשים לבצע פעולות רצויות באתר כמו רכישה, מילוי פרטים, הרשמה לניוזלטר ועוד.כאשר יחס ההמרה  גדל, מוגדלים גם הלידים והמכירות ורווחי העסק נוסקים.