פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט – בעבר תקציב הפרסום של העסק התחלק בין מוצרי הדפסה שונים, שטחי פרסום פיזיים, עיתונות, רדיו וכו’. היום מרבית תקציב הפרסום של כל בית עסק הולך על פרסום ברשת האינטרנט.

ההתקדמות המטאורית שעשה האינטרנט בעשור האחרון גרם לכך שמיליוני אנשים נמצאים באינטרנט מדי יום, בין אם פרסום ברשתות החברתיות, ביוטיוב או במנוע החיפוש של גוגל ומשם מועברים לתוצאות אותם הם מחפשים: אנשים, מוצרים, שירותים, מידע וכו’.

בניית תכנית פרסום באינטרנט מותאמת לעסק שלי:

חשוב להבין כי יש אינספור אפשרויות פרסום שונות באינטרנט ועל כמה מרכזיות נדבר ממש בהמשך מאמר זה. העניין הוא שכל טכניקת פרסום שכזו דורשת השקעה של משאבים, זמן וכסף ולכן אחת מהטעויות הנפוצות של עסקים (בעיקר קטנים עד בינוניים) היא ההתפזרות על פני טכניקות פרסום רבות וחלוקת תקציב הפרסום ביניהן.

מה שגורם לכך שבאף טכניקת פרסום אתם לא תובילו או תתקשו להביא מספיק לקוחות כדי לממן את יתר ההוצאות ועל ידי כך גם כנראה לא תכניסו מספיק כסף כדי לקיים את העסק. התחילו מטכניקת פרסום אחת או שתיים לכל היום והקדישו שם את הזמן והכסף שלכם, לאחר שתרוויחו כסף ותבנו בסיס לקוחות מוצק תתרחבו לטכניקות פרסום נוספות.

אפשרויות פרסום שונות שכדאי להשתמש בהן:

  • קידום אורגני – קידום אתרים בגוגל או SEO אם תרצו היא טכניקת הפרסום המובילה באינטרנט ופועלת בעיקר לטווח הארוך. הרעיון הוא קידום האתר בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, הנחשבות בעיני רבים מתחום השיווק לתוצאות איכותיות ובשלות יותר לרכישה. התנועה האיכותית מצד אחד והמוניטין שהוא תוצר נלווה לדירוג בתוצאות הראשונות בתחום שלכם אל מול המתחרים שלכם הופכת את השיטה הזו לפופולרית ביותר.
  • פרסום ממומן – אם אתם צריכים לקוחות לטווח הקצר תוכלו לשלם כסף לגוגל/פייסבוק בתמורה לתנועה שיגיע ישירות לאתר שלכם. ניהול קמפיין ממומן רווחי ואיכותי דורשת התמקצעות וניסיון אך בהחלט אפשרית וכדאית לעסקים הזקוקים לתזרים מידי של לקוחות וכסף.
  • רשתות חברתיות – ערוץ השיווק נוסף שהפך מאתרי כיף ושיתוף של מידע על מה קורה אתנו בחיים, הפך להיות ענף פרסום בפני עצמו כאשר החיבור אל הקהל שלכם יכול להיות ערוץ השיווק החזק ביותר שלכם.
סגירת תפריט