פרסום ברשתות החברתיות

פרסום ברשתות החברתיות – רשת חברתית הנה אתר/אפליקציה המאגדות כמות גדולה של אנשים בדרך כלל המשתפים חלקים מהחיים האישיים שלהם עם אחרים ו/או רואים פרסומים של אחרים ויכולים להגיב להם, לעשות לייק ולשתף. כמובן שלכל רשת חברתית יש את התכונות והפיצ'רים הייחודיים שלה אולם הקונספט של שיתוף תוכן ובניית קהילת עוקבים הוא קונספט דומה בכולן.

הרשתות החברתיות צברו תאוצה אדירה בשנים האחרונות והפכו לענף פרסום פופולרי מאוד בקרב בתי עסק בישראל ובעולם כולו.

מדוע לפרסם דווקא ברשתות החברתיות?

יש בקרוב בערך 8 מיליארד בני אדם, 4 מיליארד מהם לערך משתמשים באינטרנט, 5 מיליארד מהם משתמשים בטלפון, מעל 3 מיליארד משתמשים ברשתות חברתיות ואחוז גבוה מהם משתמשים ברשת חברתית כזו או אחרת לפחות פעם ביום ולעתים גם פעמים רבות במהלך היום.

השילוב של אינטרנט, סמארטפונים ורשתות חברתיות שיכולות להיות נגישות גם דרך מחשב וגם דרך הסמארטפון הופכת אותן לנגישות ופופולריות מאוד.

פרסום בפייסבוק:

הפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם המונה מיליוני משתמשים ישראלים ומציעה מגוון אפשרויות פרסום לבתי עסק: החל מניהול דף עסקי, דרך קבוצות דיון ועד לשיתוף ממומן של פוסטים או שליחת גולשים ישירות לאתר בסגנון מודעות PPC.

פרסום ביוטיוב:

היוטיוב איננה רשת חברתית בהגדרתה אלא יותר אתר לצפייה בסרטונים, אולם רמת הפופולריות של אתר זה הרקיע שחקים וגרמה לכך שהפכה להיות חלק מהקונספט של פרסום ברשתות החברתיות, הן מבחינת כפתורי השיתוף המוצגים באתר והן מבחינת האפשרות לנהל ערוץ יוטיוב עם סרטונים ולשתף אותם בלחיצת כפתור בפרופילים שלכם ברשתות החברתיות.

הכול מחובר אחד לשני ולכל פלטפורמה יש שימוש וקהל יעד משלו.

פרסום באינסטגרם:

הרשת החברתית שהחלה משיתוף של תמונות עם פיצ'רים מיוחדים נרכשה על ידי פייסבוק ותוך זמן קצר מנתה מעל 200 מיליון משתמשים רשומים שרבים בהם גם פעילים ומשתפים תמונות.

גם עסקים יכולים להשתמש ברשת חברתית פופולרית זו לקידום העסק.

פרסום ברשתות החברתיות הנוספות:

פרסום בלינקדין, טוויטר, פינטרסט ורשתות חברתיות אחרות היא בהחלט אופציה כיוון שאת אותו תוכן (כנסו ללמוד עוד על כתיבת תוכן לאתרים) שאתם משתפים ברשת חברתית אחת תוכלו לשתף בלחיצת כפתור ברשת חברתית אחרת.

כדאי לבדוק היכן הקהל שלכם נמצא ולהשקיע את מיטב המשאבים והזמן שלכם שם.